Kompanija Tetra Pak i agencija Kreativa New Formula pokrenuli su kampanju Mlekomanija, u kojoj će uz učešće najvećih sportskih imena Srbije, upoznati mlade sa svim prednostima redovne konzumacije mleka. Ivana Španović, svetska juniroska šampionka, putem bilborda, web sajta i promocija na mestu prodaje, upoznaće, pre svega mladu populaciju, sa svim koristima koje redovno konzumiranje mleka može imati na njihovo zdravlje i vitalnost.
“Za skok u dalj potrebna je snaga, brzina i sto manja telesna težina zbog samog skoka. Dugogodišnjim napornim treniranjem unapredila sam ove svoje karakteristike ali je i redovno pijenje mleka svakako doprinelo mom napretku.
Nekoliko čaša mleka dnevno daje mi dovoljno snage i energije za napore koje donose svakodnevni treninzi. Jer, mleko je odličan izvor visokokvalitetnih proteina, koji zajedno sa vežbanjem pomažu u izgradnji i održavanju mišića. Proteini, ali i vitamini i minerali iz mleka olakšali su mi naporne treninge i ojačali moje telo za nove dužine i daljine, i nove rekorde. Ako se i Vi, kao i ja, spremate za neki novi veliki cilj u vašem životu, uzmite bar čašu mleka svaki dan i ostvarenje cilja biće lakse i bliže” istakla je naša rekorderka u skoku u dalj, Ivana Španović.
Slične kampanje kojima se promoviše konzumacija mleka postoje već decenijama u razvijenom svetu – u SAD i zemljama Evropske unije, a ovo je prva akcija te vrste u Srbiji. O svim aspektima blagotvornog dejstva mleka i njegovom hranljivom sastavu punom proteina, minerala i vitamina, možete saznati više na internet adresi: www.mlekomanija.rs
Leave a Reply