Promocija krosa u Noći Reklamoždera

Ljubitelji reklama i svetske kreativnosti,

7.decembrar u Sava centru sa početkom u 20.30h održaće se Noć Reklamoždera gde će se u reklamožderskom, vedrom i kreativnom duhu uživatu u šestočasovnom program. Između hiljada i hiljada pristiglih reklama, oko 300 su zadivile Jean Mariea Boursicot-a i našle se u ovogodišnjem programu-La Nuit des Publivores 2014.

Neke od izdvojenih reklama:

BIOSKOP- sjajnu reklamu za Mercedes, koja će nas već na početku večeri, uveriti zašto su reklame kratki filmovi i zašto ih treba gledati na velikom platnu.

KREATIVNOST- nije privilegija, ideje se rađaju na svim krajevima planete. Ove godine najkreativnije reklame, sa najboljim pričama, produkcijom, trendovima..Apsolutno fantastične, stižu iz Engleske i Istočne Evrope.

SNAGA IDEJA- uprkos političkim problemima kroz koje prolazi Egipat, videćemo nekoliko sjajnih reklama iz ove zemlje, veoma važnih za ovogodišnji program, koje će ga učiniti nezaboravnim.

Takođe jedna od tema 14-te beogradske mt:s Noći Reklamoždera je ATLETIKA.

Krajem najuspešnije godine za našu kraljicu sportova, na mt:s Noći Reklamoždera još jednom ćemo zajedno pozdraviti veliki USPEH NAŠIH ATLETIČARA na Svetskom prvenstvu u atletici, održanom letos u Moskvi. Biće to Noć promocije najvećeg atletskog takmičenja u Srbiji i Beogradu,  20. po redu SPAR-a –Evropskog atletskog prevenstva u krosu, koje se održava 8. decembra u parku Prijateljstva na Ušću, sa početkom u 9:45 časova, u organizaciji Atletskog saveza Srbije i uz podršku Evropske atletske federacije.

Još jednom ćemo našu zemlju predstaviti kao ozbiljnog partnera u organizaciji sportskih manifestacija najvišeg ranga, a dolazak preko 1200 učesnika je dosadašnji rekord.

Sigurnim koracima, skokovima, savladavamo sve prepreke i prepone i postajemo zemlja atletičara, a Beograd grad atletike.

Ove godine ćemo podržana je i kampanja: „Kada voziš parkiraj telefon!“, koju je, u saradnji sa Upravom Sobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost u saobraćaju, pokrenula kompanija Telekom Srbija. Retke su situacije kada kompanije reše da izbace kampanje koje kanibalizuju njihove najprofitablinije segmente poslovanja radi slanja društveno odgovorne poruke. Kampanja Telekoma Srbija „Kada voziš, parkiraj telefon!“ čini baš to, i kao takva je prva u Srbiji koja adresira tu temu kroz punu (360 stepeni) ATL kampanju, sa paralelno realizovanim PR aktivnostima. Kampanji su se kao promoteri pridružili i atletičari Ivana Španović i Emir Bekrić, najbolji atletičari Balkana u 2013. godini, sa namerom da se dobije što širi efekat podizanja svesti sa svim relevantnim ciljnim javnostima.

Ono što je takođe tradicija, na početku večeri, biće uručeno nekoliko najprestižnijih priznanja ljudima koji su svojim radom i aktivnostima doprineli promociji Srbije na najbolji mogući način  i dali podsticaj svima nama, a i našoj kreativnosti.

Uručićemo priznanja:

Brend Srbija-priznanje za najbolju promociju u Srbije u svetu

Grand Slam- doprinos za razvoj advertizinga u regionu

Ambasador Noći Reklamoždera-priznanje za humanitarni rad

Organizator mt:s Noći Reklamoždera: Agencija SuperStar Worldwide

www.nocreklamozdera.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Statistika u Nacionalnom sportu RS

Kalendar Takmičenja 2025

Publikacija SAS 2024

Razno

  • Baner
  • Baner
  • Baner
  • Baner
  • Baner
  • Baner
  • hbc-ns

Medijski prijatelji SAS

  • Baner
  • Radio S
  • Radio S